Ajankohtaista ja postauksia

4.5. Edupoli / Teknologia päivä

Oikealla oma kuva itsestäni. Kuten tyypillistä, en ole kovin kuvauksellinen päin vastoin kuin opiskelukaverini Jukka Lausamo

Vaikka päivä oli mielenkiintoinen  ja uusiin leikkikaluihin oli tosi kiva tutustua ( Nokia vaihtuu tulevaisuudessa  ehdottomasti iPad tuotteisiin) , tuntui päivä raskaalta.

17.5.2012

Merkonomiksi verkossa ensimmäinen verkkoluento alkoi takkausesti . Työkoneeni on vaihtunut äskeittäin ja siitä puuttui Adobe Flash , jotta kirjautuminen olisi ollut mahdollista. Asennus on nyt hoidettu. Tyypillistä minua kaikki ”kantapään” kautta eli sähläten.

Helatorstaina päätin unhoittaa  murheet ja trimmasin Wilman.

Koirista tulee enemmän  blogiini, mutta Wilma ”Lutka ” on kääpiösnautseri Pippuri & Suolan värinen ja siskoni omistuksessa. Wilmuska asuu naapurissamme, joten typykkä  kuuluuu vahvasti omieni koirieni laumaan ja Pikin herruuteen.

Alla kuvat ennen ja jälkeen trimmauksen.

Wilman karvaa  ei nypitä vaan ajetaan koneella . Karkeakarvaisten koirien karvan trimmaus hoidetaan yleensä nyppimällä, mutta valitsimme tämän koiran kohdalla toisen tavan, koska Wilma  ei käy näyttelyissä ja toisaaalta karva oli mielestäni osittain aika pehmeää kamalan runsaan pohjavillan kera. Kaipaan niin vanhan ajan karkeakarvaisia Käppänöitä.

Itselläni on omistuksessa kaksi Käppänä herraa Piki ”Latvian lahja Suomelle ja Jesse ” Jepukka, ADH ”. Olen viime aikoina yhä enemmän miettinyt rotukoirien hintaa. Hinnoittelevatko kasvattajat itsensä ulos? Miettikääpäs: Käppänän pentu painaa syntyessään  keskimäärin 200-300 g riippuen pentuemäärästä ja myyntihinta on 8 viikkoisella pennulla tällähetkellä 1000-1500 jopa 2000 euroa. Kova raha.Ihan aidosti haluaisin jonkinlaista keskustelua pentujen hinnoittelulle.

18.5 Asiakaspalvelua Elisalla !!!

Kävin tänään Riihimäen Elisan myymälässä osatamassa IPad akkujohtoon tarvittavan lisälaitteen. Mielenkiintoisia nämä erilaitteiden viritelmät. En ole saanut vuosikausiin Soneran tai Elisan myymällässä vuorovaikutuspohjaista asiakaspalvelua. Myyjä katsoi minua silmiin ja keskusteli MINUN kanssasi . Minä olin oikeasti asiakas. En tuntenut itseäni ”yksi tuhansien joukossa- massa asiakkaaksi”.

Vihaan sydänmeni pohjasta puhelinasiakaspalvelua , jossa  järjestämä yrittää tunnistaa minua oikeaan kategoriaan.Onhan se silloin helppoa, jos tuotteita on kaksi ja kumpikin kuuluuu omaan kategoriaan.

Haluan ja maksan ostamissani tuotteisssa asiakaspalvelusta ja en haluakaan tietää kaikkea ostamistani palveluista. Haluan, että asiakaspalvelu kertoo minulle tarvittaessa enemmän tai ohjaa oikeaan paikkaan sujuvasti ilman jonottamista tyhmän soittoäänen kera, mikä vielä maksaa minulle jotain.

Vastaa

Täytä tietosi alle tai klikkaa kuvaketta kirjautuaksesi sisään:

WordPress.com-logo

Olet kommentoimassa WordPress.com -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Twitter-kuva

Olet kommentoimassa Twitter -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Facebook-kuva

Olet kommentoimassa Facebook -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Google+ photo

Olet kommentoimassa Google+ -tilin nimissä. Log Out / Muuta )

Muodostetaan yhteyttä palveluun %s

Seuraa

Get every new post delivered to your Inbox.

%d bloggers like this: